Eryaman’da Diş Kliniği

Eryaman Diş Kliniği, ağız için sorunları, diş ve diş eti problemleri konusunda hizmet veren uzman diş hekimi kadrosu ile sizler için en uygun tedavi yöntemleri ile başarılı sonuçlar almayı hedeflemektedir. Diş ve diş eti problemleri ilerlediğinde zorlu bir tedavi sürecine dönüşebilir ve diş kayıpları ile sonuçlanabilir. Bu yüzden rutin bir ağız ve diş bakımı benimsemenin yanında düzenli olarak uzman bir diş hekimine kontrollerinizi yaptırmak oluşabilecek sorunların önüne geçmek için etkili olacaktır.

Uygun tedavi seçimi için, diş ve diş eti problemlerinizin bulguları değerlendirilerek, gerekli görülmesi durumunda görüntüleme yöntemleri ile yapılan muayeneler ile doğru tanının konulması çok önemlidir. Ortaya çıkan herhangi bir rahatsızlık belirtisi birçok tanı için geçerli olabilir, bu nedenle doğru tedavinin uygulanması için mutlaka uzman bir diş hekimine başvurmak gerekmektedir.

Eryaman Diş Kliniği, gerektiği durumlarda hastanın diğer hastalıkları ile ilgilenen uzman hekimler ile işbirliği içinde, diş ve diş eti tedavilerinin yapılması gerektiğini tavsiye etmektedir. Ayrıca merkezimizde, diş ve diş eti tedavilerinin yanında, implant tedavisi, beyazlatma işlemleri, diş çekimi ve dolgusu, bazı cerrahi uygulamalar da gerçekleştirilmektedir.

Unutulmamalıdır ki, diş ve diş eti rahatsızlıklarının ilerlemesi durumunda tanı ve tedavi zorlaşacağından olumsuz birtakım durumlar doğabilir. Bu sebeple diş kontrollerinizi de diğer sağlık kontrolleriniz gibi rutine oturtmanız tanı ve tedavide iyi sonuçlar almanızı sağlayacaktır.

WhatsApp WhatsApp Hattımız